آموزش, اخبار

قوانین کسب و کار

قوانین کسب و کار |ضمانت بازگشت وجه | فروشگاه اینترنتی قهوه و دمنوش

ما در شرکت بازرگانی عباس زاده خیلی ممنون و متشکریم از اینکه ما را برای ارائه خدمات انتخاب کرده اید !

از طرف پرسنل شرکت

فروشگاه اینترنتی قهوه و دمنوش
هدف ما جلب رضایت کامل و خرید مجدد شماست

قوانین اصلی کار ما

جلب رضایت مشتری الویت اول و آخر مجموعه ما است و تحت هر شرایط تمام تلاش خود را بکار میگیریم برای جلب رضایت حداکثری دوستانی که ما را برای ارائه خدمات انتخاب کرده اند.

از اینکه مارا انتخاب کرده اید، باید کاملا راضی و خوشنود باشید !!

قوانین و شرایط اجرا سیاست برگشت محصول

1- بسته بندی معیوب

برفرض اینکه محصولی بدست شما رسید، بسته بندی در حین حمل و نقل دچار آسیب دیدگی محرزی شد که ایجاد کننده آسیب از طرف شما نیست.

می بایست لطف کنید در سریع ترین زمان ممکن عکس و تصویر بسته بندی را برای ما از طریق واتس آپ (09118313978) یا ادرس ایمیل Support@mycutebeans.ir و یا از طریق فرم تماس با ما ارسال نمایید.


1-1- بدلیل اینکه محصولات ما درنهایت طی 48 ساعت در استان های شمالی و 72 ساعت سراسر کشور بدست شما خواهد رسید، درصورت وجود هرگونه مشکل و مسئله می بایست در کمتر از 72 ساعت بعد از ثبت خرید به ما اطلاع دهید و بعد از آن زمان، قانوناً ما هیچگونه تعهد و مسئولیت برای رفع مشکل یا برگشت محصول نداریم اما تمام تلاش خود را بکار میگیریم که در صورت امکان پیگیری کنیم.

2- درصورت نارضایتی از محصول

اگر محصولی را خریداری کردید اما از کیفیت آن رضایت کافی نداشتید و یا از طعم آن به اندازه کافی خوشتون نیومد، اگر تصمیم گرفتید مرجوع کنید، می بایست طبق گفته های بالا زیر 72 ساعت ضمن توضیح کوتاه از علت تقاضا مرجوعی ما را از طریق فرم تماس با ما در وب سایت و یا از طریق ایمیل با خبر کنید.


1-2- اگر محصول مورد نظر باز نشده باشد:

پس از دریافت محصول مرجوع شده از طرف شما اگر 100درصد محصول دست نخورده یا باز نشده باشد. بلافاصله تیم فروشگاه با شما تماس میگیرن و برای تعویض با محصول دیگر یا برگشت وجه پرداختی هماهنگی های لازم را انجام میدهند.

2-2- اگر محصول مورد نظر باز شده بود اما استفاده نشده باشد:

پس از دریافت محصول مرجوع شده از طرف شما اگر محصول مورد نظر باز شده بود اما استفاده نشده باشد، نهایتا طی 1 روز کاری از طرف تیم فروشگاه با شما تماس میگیرن و برای تعویض محصول با محصول دیگر یا بازگشت وجه به اندازه مقدار بازگشت شده محصول (به عنوان مثال: 1 کیلو قهوه خریدید ولی جنسی که برای ما فرستادید حدود 900 گرم هست(10درصد استفاده شده) ، در این صورت کل مبلغ با کسر 10درصد از وجه اصلی به شما بازگشت میگردد)

3-2- اگر محصول مورد نظر بیتشر از 30درصد آن استفاده شده بود:

در این صورت پس از هماهنگی های لازم شما میتوانید به اندازه مبلغ 70درصد از محصول بازگشت شده از فروشگاه محصول دیگری خریداری کنید.

4-2- اگر محصولی خریدید و تا آخر هم از آن استفاده کردید اما رضایت کامل نداشتید !! :))

باز هم اصلا نگران نباشید، با درمیان گذاشتن این موضوع و یه توضیح کوتاه از علت، پس از هماهنگی لازم، میتوانید با محصول دیگری تعویض نماید و فقط 60درصد مبلغ را پرداخت نمایید !

3- نحوه بازپرداخت و هزینه های ارسال محصول

1-3- تمامی هزینه های حمل و نقل و بازگشت محصول و وجه محصول برعهده مشتری می باشد.

پس از بررسی وضعیت برگشتی محصول نهایتا ظرف 72 ساعت با شما تماس میگیریم و پس از بررسی و هماهنگی های لازم با شما، میتوانید براساس قوانین بالا انتخاب کنید که به اندازه مبلغ طلب خود محصول دیگری دریافت کنید یا کوپن خرید برای هدیه دادن به دوستان و.. دریافت کنید یا اینکه مبلغ طلب خود را از طریق کارت به کارت به حساب تان واریز کنیم.

2-3- پرداخت هزینه محصول برگشتی، طی 7 روز کاری پس از تائید نهایی صرفا و تنها به حساب همان شماره ای که از طریق آن برای ما پرداخت انجام شده انجام میگیرد.

امیدواریم از خریدتان رضایت کامل داشته باشید و هرگز نیاز به استفاده از این حق مسلم خود نباشید تا که از ما با سربلندی از حضور شما یاد کنیم.

با تشکر از انتخاب شما، برای مشاهده محصولات ما اینجا را کلیک کنید

مطالب مرتبط

یک فکر در مورد “قوانین کسب و کار

  1. فرید گفت:

    مرسی?

  2. امید گفت:

    من یبار خرید کردم خداروشکر مشکلی ندیدم ممنونم

  3. یوسف گفت:

    این که خیلی خوبه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

شش + 10 =