آموزش, قهوه

مقایسه قهوه آرزوی مرگ و قهوه فرشته مرگ

قهوه آرزوی مرگ

قهوه آرزوی مرگ و قهوه فرشته مرگ

قهوه آرزوی مرگ یا Death Wish Coffee توسط شخصی به نام مایک براون که صاحب کافه ای کوچک در نیویورک بود تولید شد.

مایک برای پاسخ به نیاز مشتریانش که مدام از او قهوه ای با کافئین بالا و انرژی بخشی زیاد میخواستند ، پس چند هفته تلاش و آزمایش موفق به یافتن ترکیب قهوه آرزوی مرگ شد.

قصد ما بررسی صحت این ادعا که این قهوه قوی ترین قهوه جهان می باشد نیست بلکه ما در این مقاله میخواهیم مقایسه ای از شباهت ها و تفاوت های این قهوه با قهوه فرشته مرگ داشته باشیم.

« قهوه فرشته مرگ یا DEATH ANGEL COFFEE قوی ترین قهوه ایران است که علاوه بر کافئین بسیار بالا از عطر و طعم ترش و شیرین بی نظیری برخوردار است. »

برای سفارش اینجا کلیک کنید

 

اثرات مصرف قهوه

داستان های عجیب زیادی درباره کشنده بودن Death Wish Coffee وجود دارد این در حالیست که باوجود قوانین سخت‌گیرانه ایالات‌متحده در مورد سلامت محصولات و مصرف‌کنندگان، هیچ برچسب هشداردهنده‌ای روی بسته‌بندی این محصول وجود ندارد.

اگرچه که این شرکت در سایت خود از مصرف کنندگان خواسته است در نوشیدن این قهوه به مقدار زیاد خودداری کنند.

نکته مورد توجه اینجاست که تقریبا تمام قهوه های آرزوی مرگ موجود در ایران تقلبی هستند و در ایران تولید و بسته بندی می شوند از آنجایی که هیچ نظارتی بر تولید این قهوه ها وجود ندارد به هیچ وجه مصرف این قهوه ها توصیه نمی شود!

ما ادعا می کنیم که قهوه فرشته مرگ قوی ترین قهوه ایران است و هیچ قهوه ای با میزان کافئین بالاتر در ایران پیدا نخواهید نکرد!

 

مشخصات دانه قهوه

میزان کافئین قهوه به نوع دانه و شیوه روست آن بستگی دارد و هیچ اطلاعاتی از ترکیبات Death Wish Coffee و روش تهیه آن در دست نیست .

اما می توانیم راجع به قهوه فرشته مرگ بگوییم که این قهوه از نوعی خاص عربیکا و روبوستا با پروفایل روست ویژه و اختصاصی تهیه می شود و همین ویژگی قهوه فرشته مرگ را از سایر محصولات مشابه متمایز می کند.

 

دان قهوه فرشته مرگ | Death Angel Coffee | قهوه آرزوی مرگ | Death Wish Coffee

دان قهوه فرشته مرگ | Death Angel Coffee | قهوه آرزوی مرگ | Death Wish Coffee

 

مقایسه قیمت

قهوه فرشته مرگ برخلاف قهوه های آرزوی مرگ تقلبی بدون نظارت موجود در بازار که به قیمت های عجیب و غریبی فروخته می شوند علاوه بر اینکه از قیمت کاملا مناسبی برخوردار است بلکه ضمانت بازگشت وجه بدون قید و شرط نیز دارد.

برای سفارش و اطلاع از قیمت اینجا کلیک کنید.

امیدواریم این مطلب برای شما مفید بوده باشد. مارا به دوستان خود معرفی کنید.

برای مطالعه بیشتر درباره قهوه آرزوی مرگ بروی اینجا کلیک کنید

Summary
Article Name
مقایسه قهوه آرزوی مرگ و قهوه فرشته مرگ
Description
قصد ما بررسی صحت این ادعا که این قهوه قوی ترین قهوه جهان می باشد نیست بلکه ما در این مقاله میخواهیم مقایسه ای از شباهت ها و تفاوت های قهوه آرزوی مرگ با قهوه فرشته مرگ داشته باشیم.
Author

مطالب مرتبط

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

1 + هفت =