آموزش, دمنوش

خواص جینسینگ در تقویت قوای جنسی

جینسینگ قرمز | گیاه جینسینگ

امروز قصد داریم شما را با خواص جینسینگ که یکی دیگر از گیاهان منحصر به فرد از لحاظ درمانی است آشنا کنیم.

شیوه های مختلفی برای کشت این گیاه وجود دارد که کشاورزان کره ای از اجداد خود آموخته اند و به نسل های بعدی خود منتقل کردند. شرایط مطلوب خاک و اقلیم نقش به سزایی در ایجاد خواص فوق العاده این گیاه دارد.در ادامه به خواص و سایر نکات مورد نیاز در مورد ریشه گیاه جینسینگ میپردازیم.

جنسینگ | خواص جینسینگ
جنسینگ | خواص جینسینگ

گیاه جیبنسینگ

گیاه جینسینگ به عنوان یکی از گیاهان نیروزا معروف است و بیش از هزاران سال است که از ریشه آن به عنوان داروی اساطیری استفاده میشود و در طب سنتی هم مورد استفاده قرار میگیرد.این گیاه بسیار کند رشد میکند و به زمان نسبتا زیادی برای رشد نیاز دارد.

خواص جینسینگ

بررسی های انجام شده توسط محققان نشان میدهد جینسینگ مزایای درمانی بیشماری در زمینه های جسمانی،جنسی و بهداشتی دارد که به چند مورد از آنها اشاره میکنیم:

– تقویت قوای جنسی و مقابله با ناباروری

– کاهش کلسترول خون

– افزایش انرژی بدن

– پیشگیری از انفولانزا

– تقویت عملکرد کلیه ها

– به تاخیر انداخت روند پیری

شواهد و مستندات تیه شده توسط محققا نشان میدهد که استفاده از این گیاه به صورت مکمل غذایی باعث بهبود کیفیت زندگی میشود.

برای خرید جیسنیگ قرمز کره ای اصل لطفا اینجا را کلیک کنید

ارسال رایگان به سراسر کشور + ضمانت بازگشت وجه بی قید و شرط در صورت عدم رضایت

ریشه جینسینگ

این گیاه ریشه گوشتی دارد و طول آن 5 الی 7 سانتی متر است. جینسینگ طبع گرم دارد.عقیده بر این است که هرچه ریشه این گیاه مسن تر باشد خواص آن نیز به طبع بیشتر خواهد بود.از ریشه جینسینگ به عنوان چای و دمنوش می توان استفاده کرد و از نوشیدن آن لذت برد.

جینسینگ قرمز

دلیل نامگذاری جینسینگ قرمز به این دلیل است که تغییر رنگ مشابه ای در این گیاه هنگام بخار دادن ریشه آن به وجود می آید. به عبارت دیگر ریشه جینسینگ قرمز، تفاله عصاره گیری شده جینسینگ سفید است. برداشت این گیاه در پاییز است تا حالت گوشتی و ظاهر مناسب و مطبوع خود را حفظ کند. جینسینگ قرمز نسبت به جینسینگ سفید طمع گرمتری دارد اما از لحاظ خواص فرق خاصی با جینسینگ سفید ندارد.

مضرات جینسینگ

با وجود خواص بیشماری که این گیاه دارد استفاده نادرست و بیش از اندازه آن می تواند عوارضی را در افراد پدیدار کند. برخی از عوارض گزارش شده عبارتند از:

– سردرد و سرپیجه

– اسهال

– خشکی دهان

– گلو درد و … همانطور که میبینید برای اینکه از خواص آن بهره مند شوید باید مقدار لازم و طریقه استفاده از جینسینگ را بدانید تا دچار عوارض احتمالی نشوید.

همانطور که درمتن بالا مطالعه کردید میتوانید با استفاده از این گیاه سنتی با بسیاری از بیماری ها مقابله کنید و به جای داروهای شیمیایی و قرص ها از دمنوش جینسینگ استفاده کنید و نتیجه بهتری دریافت کنید. همانطور که گفته شد به دلیل خواص منحصر به فردی که جینسینگ بر سلامتی پوشت دارد شما میتوانید با مصرف آن روند پیر شدن را هم کند کنید و شادابی خود را حفظ کنید.

برای مطالعه بیشتر در مورد گیاه جینسینگ اینجا کلیک کنید

Summary
خواص جینسینگ
Article Name
خواص جینسینگ
Description
بررسی های انجام شده توسط محققان نشان میدهد جینسینگ مزایای درمانی بیشماری در زمینه های جسمانی،جنسی و بهداشتی دارد که به چند مورد از آنها اشاره میکنیم: - تقویت قوای جنسی و مقابله با ناباروری - کاهش کلسترول خون - افزایش انرژی بدن - پیشگیری از انفولانزا - تقویت عملکرد کلیه ها - به تاخیر انداخت روند پیری شواهد و مستندات تیه شده توسط محققا نشان میدهد که استفاده از این گیاه به صورت مکمل غذایی باعث بهبود کیفیت زندگی میشود.
Author
Publisher Name
mycutebeans

مطالب مرتبط

یک فکر در مورد “خواص جینسینگ در تقویت قوای جنسی

  1. حسین گفت:

    چقدر خواص خوبی داره

  2. رویا گفت:

    ما چندین ساله از جینسینگ استفاده میکنیم و راضی هستیم

  3. هاشم گفت:

    مقدار انرژی که میده عالیه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

چهار × 4 =