آموزش, قهوه

طرز تهیه قهوه استارباکس

قهوه استارباکس|طرز تهیه قهوه لاته استارباکس

استارباکس چیست؟

استارباکس  شرکت کافی‌شاپ‌های زنجیره‌ای آمریکایی است، که با در اختیار داشتن شبکه گسترده‌ای از شعبه در کشورهای مختلف بزرگ‌ترین کافی‌شاپ زنجیره‌ای در جهان محسوب می‌شود.

علاوه بر انواع قهوه و اسپرسو، در کافی‌شاپ‌های استارباکس چای، شیرینی، ساندویچ‌های آماده نیز سرو می‌شود.

طرز تهیه قهوه لاته یخی استارباکس (Iced latte coffee)

یکی از نوشیبدنی های فوق العاده مناسب برای فصل تابستان که در منوی استارباکس موجود می باشدرا برای شما انتخاب کردیم و نحوه تهیه آن را در قالب ویدیو برای شما اماده کردیم. کلیپ زیر را مشاهده کنید تا با طرز تهیه قهوه استارباکس اشنا شوید.

روش اول تهیه لاته یخی استارباکس

جهت خرید قهوه کافئین ادیکت با طعم بسیار لذیذ اینجا را کلیک کنید

ارسال رایگان به سراسر کشور + ضمانت باازگشت وجه

تاریخچه استارباکس

سه فرد تحصیل کرده با نام‌های “جری بالدوین” ، “گوردون باوکر” و “زو سیگل” فروشگاهی را با نام قهوه استارباکس افتتاح کردند. نام این قهوه فروشی را از یک شخصیت در رمان مشهوری از “هرمان ملویل” نویسنده آمریکایی گرفتند.

لوگو استارباکس

لوگوی این شرکت تصویر یک پری دریایی با دو دُم به نام سیرن “Siren” است. طبق افسانه‌های یونانی این پری دریایی ملوانان را فریب می‌دهد و باعث غرق شدن آن‌ها می‌شود. بنیان‌گذاران استارباکس نیز از تصویر این پری دریایی استفاده کردند تا دوستداران قهوه را از هر جای دنیا به سمت خودشان بکشانند.

قهوه استار باکس| لاته استارباکس

انواع قهوه استارباکس

برند استار باکس تنوع محصول زیادی دارد که ما به دو نمونه از پرطرفدارترین انها اشاره خواهیم کرد.

پودر قهوه استارباکس دارک: در مراکز رسمی، پودر قهوه استار باکس در انواع رست ها از جمله رست دارک مورد فروش قرار می گیرد.در میان رست های موجود قهوه، پودر قهوه استار باکس با رست دارک بیشترین خرید را از سمت مشتریان دارد.

روش دوم تهیه قهوه استارباکس فارپاچینو

پودر قهوه مدل کافه ورونا:علت محبوبیت پودر قهوه مدل کافه ورونا میان افراد ازجهت کیفیت، عطر و طعم فوق العاده این قهوه می باشد.مدل کافه ورونا را می توان بهترین نوع این قهوه یاد کرد.

استارباکس در ویکی پدیا

Summary
طرز تهیه قهوه استارباکس
Article Name
طرز تهیه قهوه استارباکس
Description
استارباکس شرکت کافی‌شاپ‌های زنجیره‌ای آمریکایی است، که با در اختیار داشتن شبکه گسترده‌ای از شعبه در کشورهای مختلف بزرگ‌ترین کافی‌شاپ زنجیره‌ای در جهان محسوب می‌شود.
Author
Publisher Name
mycutebeans
Publisher Logo

مطالب مرتبط

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دوازده + هشت =