آموزش, قهوه

قهوه کلمبیا ( دان قهوه کلمبیا )

قهوه کلمبیا | دان قهوه کلمبیا

کلمبیا یکی از بزرگترین تولید کنندگان قهوه در جهان و همچنین لقب مرغوب ترین قهوه عربیکای جهان را دارد. قهوه در کلمبیا در محیط‌های مختلفی رشد می‌کند و شامل گونه‌های مختلفی است. به همین دلیل نمی‌توان یک طعم خاص را برای این قهوه تعریف کرد.

دان قهوه | قهوه کلمبیا

جهت تهیه دان قهوه کلمبیا اینجا را کلیک کنید

ارسال رایگان به کل کشور + ضمانت بازگشت وجه

صنعت قهوه در کلمبیا

کشت و تولید قهوه در کلمبیا به طور مستقیم حدود نیم میلیون کشاورز را استخدام می‌کند و 800 هزار شغل مستقیم ایجاد می‌کند به این ترتیب این کشور را به بزرگ‌ترین منبع اشتغال روستایی در دنیا تبدیل می کند. تقریباً تمام قهوه‌های کلمبیا در زمین‌های کوچک پرورش می‌یابند.

ویژگی قهوه کلمبیا

قهوه‌ی کلمبیا به عنوان میزان اسیدیته‌ی بالا و طعم ملایم شناخته می‌شود که این دو ویژگی آن را برای تهیه‌ی اسپرسو بسیار مناسب می‌کند.قهوه اسپرسو کلمبیا، دانه های قهوه ای کوچک‌تر اما پرکافئین‌تر هستند.

کشت قهوه در کلمبیا

از آنجا که کشور کلمبیا با آب و هوای خاص و مناسب خود بستر رشد دانه های قهوه است، هیچگونه جای تعجب نیست گه دانه‌های قهوه رشد یافته در این مناطق دارای چنین عطر و طعم کم نظیری باشد.

هرچه ارتفاع بیشتر باشد، دانه ها در شرایط ایده‌آل‌تری رشد می‌یابند.از این رو، مناطق دارای چنین شرایطی تحت عنوان “منطقه قهوه” یا “کمربندی دانه” شناخته میشوند.این نواحی باید دور از خطر یخ زدگی محصولات بوده و حداقل 2000 میلی متر بارش سالانه داشته باشند.

ویژگی قهوه کلمبیا | طعم ملایم قهوه کلمبیا

امیدواریم که این مطلب برای شما عزیران مفید واقع بوده باشد و از آن بهره مند شده باشید.

قهوه کلمبیا در ویکی پدیا

Summary
قهوه کلمبیا ( دان قهوه کلمبیا )
Article Name
قهوه کلمبیا ( دان قهوه کلمبیا )
Description
کلمبیا یکی از بزرگترین تولید کنندگان قهوه در جهان و همچنین لقب مرغوب ترین قهوه عربیکای جهان را دارد. قهوه در کلمبیا در محیط‌های مختلفی رشد می‌کند و شامل گونه‌های مختلفی است. به همین دلیل نمی‌توان یک طعم خاص را برای این قهوه تعریف کرد.
Author
Publisher Name
mycutebeans
Publisher Logo

مطالب مرتبط

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

یک × چهار =