آموزش, قهوه

قرص کافئین

قرص کافئین

کافئین

کافئین نوعی ماده آلکالوئیدی است که به عنوان یک محرک برای سیستم عصبی مرکزی عمل می کند و بطور طبیعی در گیاهانی مانند لوبیای قهوه و برگ های چای یافت می شود.

قرص کافئین

قرص های کافئین همان مکمل تهیه شده از کافئین هستند. تعداد محدودی از این قرص ها طبیعی بوده یعنی کافئین موجود در آن ها حاصل از فرایند دم کردن قهوه استخراج می شود اما سایر قرص ها مصنوعی هستند.

جهت تهیه انواع پودر و دان قهوه با کافئین بالا و کیفیت عالی اینجا را کلیک کنید

ارسال رایگان تمامی محصولات به سراسر کشور + ضمانت بازگشت وجه

عوارض قرص کافئین

این قرص ها بیشتر مورد علاقه ورزشکاران و بدنسازان ااست. این قرص ها تا حدودی کار کافئین موجود در قهوه را در بدن انجام می دهند اما عوارض های خاص خود را داشته و همانطور که گفته شد اکثر آن ها مصنوعی و غیرطبیعی هستند.

عوارض جانتی در صورت مصرف بیش از حد و دوزهای بالای قرص کافئین عبارتند از:

لرزش عضلانی

سردرد

فشارخون بالا

اسهال

رفلکس معده

همچنین خانم های باردار نباید در دوران حاملگی از این قرص ها مصرف کنند زیرا مصرف نادرست آن ممکن است باعث از دست دادن حامگلی شود.


اگرچه استفاده درست و به اندازه از قرص های کافئین مشکل خاصی برای افراد ایجاد نمی کند اما توصیه می شود از قهوه طبیعی استفاده کنید تا درصد عوارض آن را کم کنید و بهره بیشتری از کافئین خالص موجود در قهوه ببرید.

قهوه در ویکی پدیا

Summary
Article Name
قرص کافئین
Description
کافئین نوعی ماده آلکالوئیدی است که به عنوان یک محرک برای سیستم عصبی مرکزی عمل می کند و بطور طبیعی در گیاهانی مانند لوبیای قهوه و برگ های چای یافت می شود.
Author
Publisher Name
mycuteeans
Publisher Logo

مطالب مرتبط

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

12 + هشت =