آموزش, دمنوش

خواص دمنوش به

دمنوش به | چای به | خواص دمنوش به

خواص دمنوش به

میوه ” به ” با نام علمی از جمله میوه های پاییزی است که سرشار Cydonia oblonga و قند می باشد.

دمنوش به یکی از خوش طعم و خوش A . B . C از پپتین ، ویتامین های عطر ترین دمنوش های اصیل ایرانی می باشد.

“به” نشانه عظمت

درخت به بومی جنوب غربی آسیا به ویژه ایران است که در دوران باستان به نام سیب طلایی از آن یاد می شد. به دلیل ارزش والای میوه “به” در قرون وسطا پادشاهان از این میوه برای مجالس خود به نشانه عظمت خود استفاده می کردند.

دمنوش آرامش بخش اعصاب

همچنین “دمنوش به ” در دسته ی دمنوش های آرام بخش اعصاب قرار دارد.
خواص دمنوش به بیماری قلبی میوه و برگ “به” بدلیل غنی بودن از ماده ای به نام پکتین برای سیستم قلبی و عروقی موثر بوه و از ایجاد لخته های خونی جلوگیری می کند .

برای خرید دمنوش به لطفا اینجا را کلیک کنید

ارسال رایگان به سراسر کشور + ضمانت بازگشت وجه

درمان اسهال

دستگاه گوارش یکی از موثرترین راه حل ها برای جلوگیری و درمان اسهال و ورم روده استفاده از دمنوش به است زیرا به هضم غذا کمک کرده و موجب تقویت معده می شود.

تقویت مو

زیبایی و تقویت مو مواد معدنی موجود در “به” موجب تنظیم خون رسانی به فولیکول های مو شده و به رشد فولیکول های مو کمک می کند.

نشاط آور

ایجاد نشاط و تعادل اعصاب دمنوش به منبعی غنی از ویتامین های مورد نیاز بدن است که ای امر باعث ایجاد روحیه نشاط و تجدید جوانیی شده و برای رفع افسردگی و وسواس موثر است.

دمنوش به | خواص دمنوش به
دمنوش به | خواص دمنوش به

تقویت سیستم ایمنی بدن

تنظیم سیستم ایمنی در گذشته از این میوه فقط برای درمان آلرژی های پوستی استفاده می شد ولی امروزه بدلیل وجود مقدار زیادی ویتامین در “دمنوش به” از آن برای تنظیم عملکرد سیستم C ایمنی و افزایش تعداد گلبول های سفید خون استفاده می شود.

خواص دمنوش به

– بند آورنده ی ترشح استفراغ – پیشگیری از سکته مغزی و قلبی – بند آورنده ی خونریزی – درمان مشکلات تنفسی ، آسم و کم خونی – موثر در کاهش کلسترول – نرم کننده سینه و تقویت کننده قلب

با رعایت اصول و اجتناب از زیاده روی می توان سلامت خود را با این دمنوش گیاهی فوق العاده تضمین کرد. امیدواریم که از این مطلب نهایت استفاده را برده باشید.

مطالعه بیشتر درباره چای به در ویکیپدیا

مطالب مرتبط

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

چهارده − سیزده =